ŠKARJE, BESEDE IN PLATNO




Je tako, da kakšen teden ni glih kot po jusu in ko se odločaš o tem, ali bi ga bilo dobro pozabiti, ali pomniti, zmaga pomnenje, ker poleg tistega, ko ti nekdo serje po glavi in ko od v službi od tebe pričakujejo, da boš napovedal prihodnost do leta 2022, kjer podatke vnašaš nekam, kjer je to treba  na pol ročno in si kot v trdi temi in si moraš večino itak izmisliti in na koncu bomo tudi v primeru, da bi ti kdo kaj povedal, itak realizirali nekaj čisto tretjega, ob predpostavki, da do leta 2022 v Severni Koreji ne bo nič eksplodiralo, je bilo tudi lepo in tako za si zapomniti.

Bil je ta komad. Brez nostalgije po kakšnih dobrih starih časih.


V ponedeljek me je do gležnjev namočilo v Ljubljani, ko sem cmokala od bolnic do centra in mislim, da se je kava v Zvezdi malo skrčila. Ja no, lahko je samo mene tako zeblo. Bili so pa neki odtenki Ljubljane, ki so mi prav padli v oči.


Bil je čaj na tistem kavču, kjer nisem bila že od kresne noči. Naslednji dan je potem pustil še neke druge posebne sledi. Je neka nit, ki je še vedno ne znam pojasniti, a ne morem se več delati, da je vse zgolj slučaj in je ni.

Bili so tisti odgovori na maile, ki so mi prileteli nazaj v stotinki sekunde, ko se je v nabiralniku Kakovostnika izpisalo moje ime, tudi če potem od njega, nič od tega po čemer sem ga spraševala, nisem dobila in sva se vsakič posebej dvajset minut pogajala o tem, če bom takrat sploh še živa takrat, ko bodo moje pogodbe prišle na vrsto za pregled.

In bilo je Pivo z veliko začetnico, ki kvalificira za zdravilo za vse blesarije tega tedna in v temi pozne jeseni rada namensko uničujem papir, ker takrat imam res občutek, da imam škarje in platno v svojih rokah in kar odrežem in prilepim res drži.

 
Tudi besede je zelo dobro trdno držati. 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PONED(R)E(LJ)KASTO

Rabarbara

PRESNI INTROBOŽIČ